4.010.....Nest Chair

Jag är inte den som med ljus och lykta letar efter de senaste trenderna eller de senaste inredningsnyheterna. Jag vet inte om det beror på att jag inte vill späda på köphysterin eller om jag helt enkelt inte bryr mig.


Mot bakgrund av detta tror jag att det mellan varven kan uppfattas som om jag ibland kommer med "yesterday's news", för ibland skriver jag trots allt om någon inredningsdetalj. Avsikten är för det mesta att visa en trevlig eller uppseendeväckande produkt och för mig spelar det mindre roll om den är ny, gammal, inne eller ute.


Så var fallet med Lisa Rinnevuos tavlor, Gigi Capriolis lampa och förmodligen så även för denna trevliga sittmöbel:


Nest Chair är en designad sittmöbel för barn mellan sex månader och sex år... eller som företaget själva uttrycker det "Nest is designed and built to last well beyond the toddler years".


Se även www.mozzeedesign.com/nest-chair/nest-chair/


Kommentarer
Postat av: ullisar

tur jag inte har råd. annars hade den apselut flyttat hem till mig...

2009-03-12 @ 22:59:59
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0