2.011.....Uppkäftigt klotter

I dessa inlägg har jag redogjort för mina åsikter om graffiti, klotter och vandalism:

2.002.....Hellre målningar i graffitistil än graffiti

2.006.....All graffiti är trots allt inte av ondo!

2.007.....Territorial pissing


...men om du mot förmodan kommer att spraya på gator och torg oavsett
vad jag tycker :)  , så uppmanar jag dig:

Gör det med lite finess och med ett tydligt budskap! Inte såhär:




...utan lite mer åt det uppkäftiga hållet:
 

[En bild säger mer än tusen ord sägs det, i detta fall skulle jag säga
att den hjälper mer än tusen raketer och självmordsbomber!]
 






De två  första av dessa bilder visar att det finns en gråskala
mellan svart och vitt. Jag är som regel emot klotter, graffiti och vandalism
men det finns som bekant inga regler utan undantag :)
 

Kommentarer
Postat av: ullisar

undantagen var fantastiska! regeln är annars mycket sann. fy för klotter. särskilt på annans (egen) egendom. hur tänker dom liksom?



ps. va fin lilla ungen är! supersöt i sina (dina ;) glasisar!

2009-03-29 @ 15:37:09
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Estetfan

Ja, himla fin!

Men vem skulle inte vara det i mina solglasögon?

//Staffan

2009-03-29 @ 22:14:59
URL: http://estetfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0