5.006.....Foppatorkki

Peter Forsberg och Sami Torkki....
tillsammans med firma Sundström, Skröder, Salle, Ulmer, Zucce, Svartvadet...............(listan är ganska lång)............... Hedman........ och Timander,       låter som ljuv musik i mina öron!!!!




(Ok, det var en simpel vinkling för att möjliggöra inlägget i denna estetblogg, men jag har ytterst svårt att ägna tankarna åt någonting annat än hockey för tillfället. Vilken Modoit bryr sig det minsta om hus och tavlor just nu? Alla ni andra -sorry! Jag är snart på banan igen.)


[Plötsligt känns guldet -09 snäppet mindre avlägset än för två dagar sedan]


 
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Estetfan

Peter Forsberg går på vatten, chalalaa la laa la laa laa laa!!

Vilken debut mot Skellefteå!

2009-02-12 @ 22:28:31
URL: http://estetfan.blogg.se/
Postat av: Pållish

För bövelen. MoDo är på gång! Sundströms smekpass över anfallszon till Zucce var förbanne mig bland det finaste jag sett på länge.



Nu är det framåt som gäller.

2009-02-13 @ 11:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0